Followers

Sunday, February 21, 2010

Kunjungan ramah mesra Tahun Baru Cina Ahli Parlimen Kota Marudu

PEKAN SIKUATI, 20 Feb - Buat julung-julung kalinya Menteri Sains, Teknologi dan Inovasi Datuk Dr.Maximus Ongkili yang juga merupakan Ahli Parlimen Kota Marudu, membuat kunjungan ramah mesra keatas para peniaga di pekan itu sempena Tahun Baru Cina. Turut menyertai rombongan itu Wakil Rakyat Matunggong, Sarapin Magana dan AJK Bahagian PBS Matunggong.

Kunjungan ramah mesara Gong Xi Fa Chai yang dilakukan pada sebelah petang itu amat hambar memandangkan ada beberapa pekedai sudahpun menutup premis dan cuma terdapat beberpa orang pelanggan berada di kawsan itu.

Saya pun cina juga 'Ong Kee Lee' kata Dr.Maximus Ongkili berseloroh ketika bersalaman dan mengucapkan Gong xi Fa Chai kepada salah seorang peniaga Pekan Sikuati..


YB. Sarapin Magana turut mengucapkan Gong Xi Fa Chai kepada peniaga..


PKR N.4 Matunggong En. Madjin Maginda turut menyertai rombongan Datuk Maximus




Pekan Sikuati kelihatan agak lengang semasa Datuk Maximus mengadakan kunjungan..


Post Berkaitan



Widget by [ Tips Blogger ]

2 comments:

  1. Buat asal ada bah dia itu(Max), dia bukan tidak tahu, sudah 2 kali dia kalah di N4. Manang KM kerana undi Tandek ja.Senyum pun mcm buat2 ja.

    ReplyDelete
  2. Haha..sebab tu lah barangkali dia buat lawatan di sebelah petang. Malas tengok orang Matunggong sebab tidak kasi undi sama dia pada Pilanraya lalu..

    ReplyDelete