Followers

Monday, November 2, 2009

Gerai Medan Selera Bandar Kudat


Jika anda berkunjung ke daerah Kudat, selain dari tarikan pantai yang indah seperti Tanjung Sempang Mengayau yang cukup terkenal dengan jolokan Tips of Borneo anda juga boleh berkunjung ke Gerai Medan Selera di Bandar Kudat untuk melepaskan lelah sambil menikmanti berbagai juadah makanan yang menyelerakan. Pelbagi kueh mueh, lauk pauk dan minuman jus segar dijual di gerai ini dengan harga yang cukup berpatutan. Uniknya di gerai medan selera ini anda boleh juga membeli sayur-sayuran segar, daging ayam, buah-buahan tempatan dan pelbagai makanan yang jarang terdapat di tempat lain.


Beginilah keadaan Gerai Medan Selera setelah dinaiktaraf lengkap dengan tempat duduk dan meja pasang siap untuk kemudahan para pengunjung.

Gerai Medan Selera yang telah siap dinaiktaraf atas sumbangan Kerajaan Persekutuan ini beberapa bulan lalu, sedikit sebanyak telah mengubah penampilan gerai ini yang sebelumnya hanya berbumbungkan lagit. Kesulitan akan dihadapi oleh pengunjung atau peniaga bila musim hujan. Kini masalah itu telah pun diatasi.


Bagi pengunjung dari luar daerah Kudat, Gerai Medan Selera ini mula beroperasi pada sebelah petang sekitar jam 4.30 petang sehingga malam, bergantung kepada kehadiran pelanggan. Hari selesa gerai ini akan ditutup memandangkan para peniaga akan beralih ke kawasan tamu mingguan di pekan baru Tomborungus. Jika anda ingin menghabiskan cuti anda, jangan lupa bawa keluaraga anda berkunjung ke daerah Kudat. WELCOME TO KUDAT

Post Berkaitan



Widget by [ Tips Blogger ]

0 comments:

Post a Comment