Followers

Monday, September 28, 2009

Ada juga penghuni CH ni Fetish...Curi pakaian dalam pelajar perempuan..

Kasihan budak-budak Kolej Masterskill Kota-Kinabalu. Walaupun Country Hight apartment yang pihak kolej bagi dorang tinggal tu dikira selamat sebab security berjaga 24 jam, ada juga barang-barang peribadi dorang hilang. Isssh...bikin malu. Nak cerita pun macam tak larat. Malu sangat-sangat.


CH Apartment..pssssst....Awas! ada orang curi suar dalam woOOoo!!!

Bukan itu saja. Dikhabarkan fetishes tu pernah kantoi semasa tengah buat **** menggunakan pakaian dalam pelajar tu. Ehem..ehem..faham-faham je la. Mungkin mamat fetishes tu tidak sedar budak-budak kolej tu balik awal. Tak tahu lah apa perasaan budak-budak tu bila pakaian dalam mereka menjadi mangsa sex pelik lelaki tu.


sekadar gambar hiasan

Hah..fetish ni macam-macam. Di Malaysia rasanya belum ada lagi persatuan fetishes atau persatuan pengemar pakaian dalam wanita, tapi di negara barat dan negara Jepun pengemar pakaian dalam wanita ini mempunayi kelompoknya tersendiri. Di Jepun umpamanya terdapat kedai khas untuk memenuhi permintaan fetishes. Syarikat atau kedai berkenaan menawarkan pembelian pakaian dalam kotor (worn penties) dengan harga yang mahal. Pakaian-pakaian dalam ini kemudian ditinkan (macam sardin lah tu)dimana gambar pemilik akan ditampal pada tin atau bekas tersebut sebagai label atau pengenalan kepada pemiliknya.

Post Berkaitan



Widget by [ Tips Blogger ]

0 comments:

Post a Comment