Followers

Sunday, December 20, 2009

Sound Blast & Auto Show Kudat 2009 anjuran Putera Umno Kudat

Baru-baru ini pada 19hb Dec 2009, saya sempat berkunjung ke pertandingan Sound Blast & Auto Show Kudat Open 2009 yang diadakan di perkarangan Dewan Tun Mustapha Kudat. Acara tersebut yang dianjurkan oleh Putera Umno Kudat mendapat sambutan ramai terutama dari sekitar daerah Kudat namun agak mendukacitakan hujan yang hanya berhenti pada sebelah petangnya iaitu sekitar jam 2 petang membataskan kunjungan lebih ramai peminat acara itu. Di samping mendedahkan kepada masyarakat aktiviti-aktiviti yang berfaedah terutama dikalangan remaja, pihak penganjur juga mengadakan pendaftaran keahlian baru Umno.

Acara ini berlangsung selama dua hari iaitu pada 19hb dan 20hb tapi saya tidak pula berpeluang untuk menyaksikan acara-acara lain yang saya kira agak menarik kerana terpaksa balik ke Kota-Kinabalu pada hari berikutnya. Saya merasakan penganjuran acara yang diadakan di kawasan terbuka tidak seharusnya diadakan pada bulan Disember memandangkan keadaan cuaca yang tidak menentu.

Bagaimanapun saya sempat mengambil beberapa gambar untuk saya kongsi dengan pengunjung blog ini.




































Post Berkaitan



Widget by [ Tips Blogger ]

0 comments:

Post a Comment